build a site

 

Pytanie ?
Odpowiedź !

Pytania najczęściej zadawane przez naszych Klientów


1

W jaki sposób mogę wpłacić kaucję ?

Kaucje można wpłacić podczas rezerwacji ON-LINE, przelewem bankowym, kartą bądż gotówką przy odbiorze samochodu.

2

Ile będę czekał na zwrot kaucji ?

W przypadku wniesienia kaucji w formie gotówkowej, zostanie ona zwrocona w dniu zwrotu wynajmowanego pojazdu. Jeżeli kaucja została wpłacona przelewem, przez system rezerwacyjny ON-LINE bądź kartą, zostanie ona zwrócona w przeciągu 3 dni od dnia zwrotu wynajmowanego pojazdu. 

3

Kto może wynająć u nas samochód ?

W naszej wypożyczalni samochód może wynająć każda osoba posiadająca ważne prawo jazdy. Osoby Poniżej 23 roku życia zobowiązane są do wniesienia dwukrotnie wyższej kaucji.

4

Jakie dokumenty potrzebne są do wynajęcia pojazdu ?

Osoba wynajmująca w dniu odbioru musi okazać dwa dokumnty:
1. Prawo jazdy
2. Dowód Osobisty lub Paszport lub Karta Stałego Pobytu

5

W jaki sposób mogę zarezerwować samochód ?

Rezerwacji można dokonać przez system rezerwacji ON-LINE.

6

Jakie są akceptowalne formy płatności ?

Akceptujemy płatności kartami debetowymi, kredytowymi, gotówką, przelewem oraz poprzez nasz system rezerwacyjny.

7

Czy palenie w wynajmowanym samochodzie jest dozwolone ?

Mając na uwadze komfort podróżowania wszystkich naszych klientów, w naszych samochodach obowiązuje bezwględny zakaz palenia. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna zgodna z aktualnym regulaminem.

8

Przewożenie zwierząt ?

Jesteśmy wielkimi miłośnikami zwierząt, ale dbając o komfort podróży wszystkich naszych klientów przewożenie zwierząt w naszych samochodach jest zabronione, z wyjątkiem żółwi z galapagos, dorosłych słoni afrykańskich i niebieskich smoków

9

Czy odwołanie rezerwacji jest płatne ?

Tak.
1. W przypadku odwołania rezerwacji na więcej niż 2 tygodnie od daty zadeklarowanego odbioru samochodu, koszt odwołania rezerwacji wynosi 50% zadatku wpłaconego w momencie rezerwacji.
2. W przypadku odwołania rezerwacji na krócej niż 2 tygodnie od saty zadeklarowanego odbioru samochodu, koszt odwołania rezerwacji wynosi 100% zadatku wpłaconego w momencie rezerwacji.

10

W jakich godzinach czynna jest wypożyczalnia ?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dniach:

Poniedziałek - Piątek w godzinach  9:00 - 17:00
Sobota w godzinach 9:00 - 12:00

11

Gdzie odbiorę/zwrócę wynajmowany samochód ?

Samochód można odebrać/zwrócić w siedzibie naszej wypożczalni,

ul. Płochocińska 19
02-131 Warszawa 

12

Czy mogę odebrać/zwrócić samochód poza godzinami pracy wypożyczalni ?

Oczywiście istnieje taka możliwość. Odbiór poza godzinami pracy wypożyczalni jest dodatkowo płatny. Szczegółowy cennik usług dodatkowych znajdą TUTAJ.

13

Czy jest możliwość podstawienia/odebrania samochodu pod wskaznaym adresem ? 

Oczywiście istnieje taka możliwość. Podstawienie/odebranie pod wskazanym przez Państwa adresem jest dodatkowo płatny. Szczegółowy cennik usług dodatkowych znajdą TUTAJ.

14

Czy samochód może prowadzić osoba trzecia ?

Tak, pod warunkiem zgłoszenia takiej osoby w dniu odbioru samochodu. Jeżeli dodatkowy kierowca będzie miał poniżej 23 lat, prosimy o zapoznianie się z punktem 3.

15

Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?

Należy wezwać policję w celu spisania odpowiedniego protokołu szkody i skontaktować się niezwłocznie z naszą infolinią pod nr telefonu: +48 22 290 30 50

16

Co muszę zrobić w przypadku awarii samochodu?

Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą infolnią pod numerem telefonu: +48 22 290 30 50

17

Czy muszę zwrócić samochód z pełnym bakiem?

Tak, Wszystkie nasze auta wydawane są z pełnym bakiem i prosimy o zwrot samochodu zatankowanego do pełna. W przypadku niezatankowania pojazdu, zostaną Państwo obciążeni kosztem dotankowanego paliwa oraz opłatą za dotankowanie. W przypadku zwrotu nie zatankowanego samochodu, niezależnio od formy uiszczenia kaucji, zostanie ona zwrócna przelewem w przeciągu 3 dni od daty zwrotu wynajmowanego pojazdu.

18

Czy w przypadku kolizji lub wypadku nie z mojej winy ponoszę jakąś odpowiedzialność?

Nie, jeżeli zostanie sporządzona notatka policyjna. W przypadku takiego zdarzenia, wypożyczalnia wstrzymuje kaucję do momentu całkowitego wyjaśnienia sprawy.

19

Chciałbym przedłużyć wynajem, jak mogę to zrobić ?

W celu przedłużenia wynajmu, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer +48 22 290 30 50 lub mailowy na adres: kontakt@gimbusy.pl

20

Zdjęcie z fotoradaru z polski?

W przypadku otrzymania przez wypożyczalni wezwania do wskazania kierowcy, wypożyczalnia jest zobligowana do przekazania danych osobowych wypożyczającego. Za przekazanie danych pobierana jest opłata zgodna z cennikiem

21

Zdjęcie z fotoradaru z zagranicy?

W przypadku otrzymania mandatu z fotoradaru z zagranicy, który ma zostać opłacony przez właścicela pojazdu, wypożaczalnia opłaca mandat, oraz wystawia fakturę o jego równowartości powiękoszna o opłatę manipulacyjną zgodną z cennikiem. 

22

do uzupełnienia 

Tutaj możesz wpisać swój własny tekst. Tutaj możesz wpisać swój własny tekst. Tutaj możesz wpisać swój własny tekst.

23

do uzupełnienia 

Tutaj możesz wpisać swój własny tekst. Tutaj możesz wpisać swój własny tekst. Tutaj możesz wpisać swój własny tekst.

24

do uzupełnienia 

Tutaj możesz wpisać swój własny tekst. Tutaj możesz wpisać swój własny tekst. Tutaj możesz wpisać swój własny tekst.

25

do uzupełnienia 

Tutaj możesz wpisać swój własny tekst. Tutaj możesz wpisać swój własny tekst. Tutaj możesz wpisać swój własny tekst.

© Copyright 2019 GiM Busy